Po vytvoření objednávky, jste o jejím přijetí informován emailem. V každém informačním emailu, který Vám odešleme je uveden stav vyřizování Vaší objednávky.
Možné stavy Vašich objednávek:
Vyřizuje se - Vaše objednávka byla přijata.
Připravuje se na odeslání - Vaše objednávka se připravuje k odeslání, avšak chybí nám informace o dodací adrese nebo čekáme na zboží od dodavatele.
Vyexpedována - Vaše objednávka je připravena k odeslání. V daný den objednávku vyexpedujeme. Objednávky odesíláme výhradně prostřednictvím Zásilkovne na adresu nebo na odběrné místo Zásilkovny Z-point.
Zrušena - Vaše objednávka je zrušena - buď na Vaši žádost, nebo nemáme kompletní informace, které potřebujeme na její odeslání a nepodařilo se nám s vámi spojit (emailem nebo telefonicky). Objednávku lze zrušit do 5 hodin od objednání a to pouze telefonicky. Stačí uvést jméno, ID objednávky, e-mail a popis objednaného zboží.